Rimozione di rivestimenti marini in u cantiere navale
Rimozione di rivestimenti marini in u cantiere navale
Uindustria marittimacuntene u trasportu di u 90% di u cummerciu mundiale. L'attuale flotta mundiale comprende più di 100 000 navi mercantili, cumpresi i trasportatori bulk,cisterne, cuntenituri, carichi generale, battelli è navi di passageri. Cum'è illustratu in a foto sottu, una tipica nave mercantile comprende spazii distinti cum'è scafo sott'acqua, zona superiore di stivali, ponti, cisterne di ballast, topsides è superstrutture, è interni di e navi. Diversi rivestimenti marini sò vitali è adattati per prutege a superficia di a nave da a corrosione, u calore o u focu, è l'incrustazioni. Un sistema di rivestimentu tipicamente include parechji strati di rivestimenti: aprimer coat, unu o più strati intermedi, è un topcoat.
Sutta a prutezzione di i rivestimenti, una nave pò operà per una vita di serviziu di 20-30 anni. Tuttavia, a degradazione di u revestimentu è l'arrugginiu di a superficia di a nave si verificanu durante u trasportu marinu, chì richiede chì a nave sia attraccata per riparazione è mantenimentu à intervalli di 3-5 anni. Durante a riparazione di a nave, a materia straniera nantu à e superfici di rivestimentu di a nave, cum'è oliu, grassu, sali, organismi marini attaccati è slime, sò lavati cù acqua d'alta pressione, seguita da a rimozione di ruggine è rivestimenti via una pulizia spot o full blast.
A sabbiatura abrasiva (vale à dì, sabbiatura) usa a pressione di l'aria, a pressione di l'acqua, o a forza centrifuga per propulsà un flussu à alta velocità di un abrasiu contr'à una superficia per caccià a ruggine, a scala di mulinu, a terra, è i vechji pitture, è per creà una superficia rugosa. prufilu. A sabbiatura non abrasiva elimina i contaminanti di a superficia è i rivestimenti senza l'usu di abrasivi. Tuttavia, ùn pò micca creà un prufilu di superficia, è per quessa, hè principalmente utilizatu per una vechja superficia profilata invece di novi superfici d'acciaio.
Per parechji anni, a sabbiatura abrasiva secca hè stata u metudu più efficau è ecunomicu applicatu nantu à grandi superfici per sguassà vechji pitture, ruggine è altre impurità. A foto (a) illustra u simplice mecanismu di travagliu di a sabbiatura di pressione di l'aria più utilizata, induve l'aria compressa hè aduprata per propulsà i materiali abrasivi à a pezza. A pressione di l'aria hè aduprata in un ambiente à l'aria aperta perchè i navi sò troppu grande per una facilità interna. I media abrasivi, cum'è i minerali naturali (per esempiu, granata è olivina), grana metallica, scorie di carbone, scorie di rame è altre scorie metallurgiche sò stati cumunimenti utilizati dopu a pruibizione di sabbia di silice per causa di silicosi.. In questu prucessu, hè generata una grande quantità di rifiuti solidi, chì sò custituiti da abrasivi contaminati è chips di pittura. Inoltre, a sabbiatura abrasiva secca à l'aria aperta hà una sfida crescente in quantu à u rispettu di e regulazioni statali è lucali di salute è ambiente. Per questu scopu, i sforzi sò stati investiti per riduce l'emissioni di polvera, cumprese l'applicazione di sabbiatura in vacuum, l'usu di suppressors di polvera., è u sviluppu di sistemi (semi-) autumàticu. I rigulamenti di u guvernu è lucali limitanu sempre più l'usu di a sabbiatura secca à l'aria aperta, motivandu cusì u sviluppu di novi suluzioni tecnologichi cum'è truvà tecniche è tecniche alternative.
I metudi di sabbiatura abrasiva umida sò stati sviluppati per riduce l'emissioni di polvera è a generazione di rifiuti. I metudi abrasivi umidi utilizati in l'industria di a riparazione di navi ponu esse divisi in duie categurie: sabbiatura abrasiva à l'aria cù l'aghjunzione d'acqua (vale à dì, sabbiatura di vapore o slurry), è sabbiatura d'acqua cù addizione abrasiva (vale à dì, sabbiatura idraulica). In Blastin idraulicug (Foto (b)), l'acqua d'alta pressione (200-700 bar) hè usata per guidà l'abrasivi à a superficia. In cuntrastu, in u slurry blasting (Foto (c)), l'abrasivi fini sospesi in un liquidu sò prughjettati à alta velocità da un jet d'aria compressa, o menu cumunimenti, una pompa centrifuga à alta pressione. Paragunatu à a sabbiatura idraulica, a slurry blastinghè "più gentile", ottene una finitura più fina, è hà un cunsumu d'acqua più bassu. Tuttavia, paragunatu cù u metudu abrasiu seccu, e duie tecniche generanu un flussu di rifiuti extra, vale à dì, l'acqua residuale.
Un altru mètudu populari di sabbiatura bagnata hè u sabbiatura d'acqua senza abrasivi, chì hè chjamatu jet d'acqua. U jet d'acqua ultrahigh pressure (UHP) hè unu di i metudi di preparazione di a superficia in più rapida crescita utilizati in i cantieri di riparazione di navi. In u jet d'acqua UHP (Foto (d)), a pompa UHP pressurize l'acqua dolce in una pressione ultra-alta (tipicamente 2000 bar cum'è un minimu) str.eam e poi passa à traversu nozzles rotary cù picculi orifizii, furmendu un intensu stream blasting à caccià vechji vernici, ruggine, è altri contaminants superficia. U sistema hè di solitu dotatu di un sistema di aspirazione di vacuum per cullà l'acqua di l'acqua residuale è i pezzi di pittura di scarti. Senza l'usu di media abrasive, a quantità di rifiuti generati hè assai ridutta. Tuttavia, un sistema di riciclamentu di l'acqua in situ hè impurtante per l'utilizazione sustinibili di l'acqua dolce.
Altre tecniche, cum'è a splutazioni di ghiaccio seccu, N2Jetting, plasma depainting, è laser depainting sò stati sviluppati è sò sempre più appiicati in u prucessu di rimozione di rivestimenti per minimizzà a generazione di rifiuti.
Benvenuti à visità u nostru situ webwww.cnbstec.comper più infurmazione.